April 25 2014 06:59:24
Navigation
· Hem
· Forum
· Gamla forumet
· Välkommen att registrera användarkonto.
· Wankelmotorn
· Bilar/MC med Wankel
· Medlemsbilar
· Tips och trix
· Läsvärt
· Klubbinfo
· English
· Kontakt
· Länkar
· Fotoalbum
· Artiklar
· Bra att veta
· Datorgodis
· Om cookies.
Logga in
Användarnamn

Lösenord



Förlorat lösenordet?
Begär ett nytt här.
Granska användargrupp
2012 (27 användare)
Användarnamn Användarstatus
Combat Superadministratör
Superadmin Superadministratör
Magnus Administratör
Vin Vendel Administratör
Borgvall Användare
Bo_H Användare
Chefen Användare
dezo Användare
Galaxi Användare
Hackman Användare
jading Användare
lego Användare
Lennart Användare
Levinsson Användare
Mattias Användare
mazdamaan Användare
msj Användare
neiphlim Användare
Pettersson Användare
Reiman Användare
RoGA45 Användare
Roger F Användare
rovers Användare
Torkel Användare
toystory Användare
verdo Användare
Zap Användare
Våra sponsorer!


Klotterplank
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett meddelande.

24/04/2014 23:31
Hade turbo konversation med någon som hette Dan eller nåt på superiourimport för någta veckor sedan och dom skulle kolla 600 hp regeln för wankel i reglementet va ja förstod då 600 / 1.3 = ca 460 wank

24/04/2014 00:23
imorrn oxå.. Smile

24/04/2014 00:22
Va bra, då tänkte jag i rätt riktning, för oljespillet från lådan ville jag undkomma. Diffen sitter lite kärvt i ppf'en, men jag får rycka å knycka lite till! Får två hjälpande händer med mig imor

23/04/2014 23:42
precox, lossa kardan o PPFen från diffen ja.. men inte från lådan... sätt pallbock o håll d uppe... drar du ur kardan rinner d olja ur lådan så...

23/04/2014 19:05
Ska man behöva ta bort PPF'n och kartan för att ta ner diffen?

23/04/2014 16:29
En T04Z passar bra under huven på en FC Grin

23/04/2014 16:28
Chefen Svar kommer ikväll! Har varit Busy busy Cool

23/04/2014 15:21
Jo de har jag också konstaterat! Cool

23/04/2014 12:51
6266an borde vara en klockren turbo och ska inte kunna ge 600Hk på en Wankel.

23/04/2014 11:52
tittar på prescion 6266 & T04Z

23/04/2014 10:58
Är kravet max 600 hk eller? vad för turbo tittar du på?

23/04/2014 10:33
Johan K har du kollat dina PM, kanske boxen är full?

23/04/2014 09:48
Målet är en turbo som överlever banåka med runt 500 hp

23/04/2014 09:47
Låter bra de gzon för de är precis de jag ska men turbon är rätt sliten så ja måste ha en ny å de vore ju synd att köpa nåt man inte får använda. Specen säger 730hp så de borde ju räcka till 565wanke

23/04/2014 09:25
Finns det någon som har en reservdels katalog till Nsu Ro 80 till salu eller låna ut för kopiering.

23/04/2014 08:53
Till Nsu Ro 80 1969 års modell.Finns det någon som kan hjälpa mig att få tag i packboxen som sitter vid ingående axel i växellådan.Den boxen som sitter i hylsan för urtrampningslagret
.

23/04/2014 08:09
Om det är TimeAttack.nu som du tänkt köra så kan jag hjälpa dig i diskutionen.

22/04/2014 22:11
Jo de är ju de å de vet ju dom som säljer också men frågan är vad som godkänns å inte. Har mailat en fråga till arrangörerna också så får vi se förhoppningsvis men de börjar va lite tid..

22/04/2014 16:41
ahhh d va till de du ville ha de.. nä då vettefan.. men allmäntkänt, innomwankelvärlden
, är väl att ca 30% mer luft o soppa behövs på en wankelmotor för o få jämförbara effekt på en kolvmotor.

22/04/2014 14:48
Nja, vet inte om de där är godkänt som bevis på turbostorlek inom TA... Vore ju lite trist om man blir diskad för att man har för stor turbo

Våra sponsorer!


Sidan uppdaterad på 0.04 sekunder 6,695,943 unika besök