Om du skall plocka bort någon framskärm, då är du tvungen att bryta bort kjolen eller har du kapat upp den såa tt det bara är att ta bort och så?
Kom ju fram till det när det gäller min att jag vill ju kunna ta bort saker utan att bryta i plastningen.
Fast du kanske har tankarna som att "behöver ajg bryta sönder det får det bli ett tjock widekit istället" ost?!?!?!?!
Jupp stämmer bra att det blir kapa i bodykit om jag ska fixa nåt me skärmarna... Men jag resonerar så om jag måste byta skärm lär sidokjolarna ändå va trasiga. Jo update då, idag har jag fixat färdigt soppa systemet till 90%. Måste fixa en plåt att fästa pumpen på och sätta dit filtret efter pumpen. Sen e det färdigt fram till motor utrymmet.
Har fixat fast Evo-R lyktan på höger sida, jävla piss passform så det har vart lite meck med det. Vänstra sidan bör gå lättare. Väntar fortfarande på difflager från Bernats bil, ska nog slå dom en pling imorrn och höra va som tar tid...
Motorn ska jag få till nästa helg så förhoppningsvis har jag diffen uppe så man kan hinka i låda och motor samtidigt.
Kim Karjalainen aka Kimpa @Tyresö Sthlm