äntligen fixat. Denna gången förstärkt med en Banzai Racing oil pan
brace. Måtte det hålla tätt nu!
Rengjort.
[img]http://macen.nullnet.com/images/mek/IMG_1061.JPG[/img] is not a valid Image.
Bröstimplantat på tub.
[img]http://macen.nullnet.com/images/mek/IMG_1063.JPG[/img] is not a valid Image.
Kletigt.
[img]http://macen.nullnet.com/images/mek/IMG_1064.JPG[/img] is not a valid Image.
Monterat.
[img]http://macen.nullnet.com/images/mek/IMG_1181.JPG[/img] is not a valid Image.
Bytte även ut y-pipe och crossover till så kallad Efini.
[img]http://macen.nullnet.com/images/mek/IMG_1179.JPG[/img] is not a valid Image.
[img]http://macen.nullnet.com/images/mek/IMG_1180.JPG[/img] is not a valid Image.
[img]http://macen.nullnet.com/images/mek/IMG_1184.JPG[/img] is not a valid Image.
Redigerat av Marcus den 09-08-2013 15:22
sponsrade av Zebb Superkrängd Racing Performace. Vibrerar lite mer under 2500rpm, men gjode stor skillnad på bana. Motorn vippar inte lika mycket och enklare att få i
bankörning på Gelleråsen med Alfaklubben.
Filmer: YouTube video
YouTube video
YouTube video
I veckan ska ny bränslepump och kattersättare monteras samt dra ny kabel från batteriet till bränslepumpsreläet.
Redigerat av Marcus den 09-08-2013 15:23
Du tömmer den ju på alla siffror på rakorna ju, kan knappast var km/h eller är
mätaren maxad till 180 km/h?
Bert-Åke
"Combat" Blennow Göteborg/Partille, kom och köss mig så kösser jag tebax <3
User no 55, en LeMansvinnare.
Mazda RX-4, 1976 coupé
grönmetallic, såld
Mazda RX-7 FB, 1983 svart, såld
Mazda RX-7 FB, 1985 vit, NJUTER AV DEN VARJE DAG
Nissan Primera 98, vinterbil, dailydriver, vinterhalvåret,
direktmatning från batteriet till Circuit Relay. Plockade bort 20A-säkringen från säkringslådan i kupén och satta den i en säkringshållare på kabeln till
reläet. Detta för att slippa
spänningsfallet till bränslepumpen. Från reläet bak till bränslepumpen är det original redan en relativt tjock kabel. Problemet är
kabelvägen fram till reläet, där det stora spänningsfallet sker.