monteras catchtank och extern pump då walbron inte alltid får tag i såsen på driftingen.
Ska tilläggas att jag mappade bilen igår och stötte
på
problem.
Kunde inte få upp mer än 0.9bar laddtryck som sedan sakta minskade med varvtalet ner till 0.6
Provade med starkare WG-fjäder, mottryck etc men inget
hjälpte.
Inga läckage
hittades heller och motorn gick fint för övrigt.
kunde tyvärr inte mäta avgasmottryck. Men vi misstänkte ändå att turbon är för
trång i avgashuset.
Några förslag från någon?
Vi beslutade
oss för att inte försöka få ut mer effekt utan stannade på 250whp vid 6000rpm och 300nm vid
5700rpm.
Ska tilläggas att turbon har en grym spool och respons. Kommer mycket tidigare än org non-
seq.
Edit: Är iaf långt ifrån nöjd med siffrorna
och hade hoppats på iaf 350whp. Aldrig får man vara nöjd!
Dax att bege sig till garaget för att felsöka...